Minimum bestelbedrag
Het minimum bestelbedrag in onze webshop is € 14,99
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
1.Verzending: Bestellingen voor 18:00 uur worden de volgende werkdag aangeboden bij postNl.
2. Bezorging Nijkerk / Nijkerkerveen: Bestellingen voor 18:00 uur worden uiterlijk de volgende werkdag bezorgd
3. Afhalen: Bestellingen voor 12:00 uur kunt u de volgende dag afhalen aan het Wheemplein 31 te Nijkerk. U krijgt een berichtje als uw bestelling klaar staat.
Wat is de betalingswijze?
U kunt bij ons betalen via IDeal en via bankoverschrijving. Als u kiest voor betaling via IDeal, kunnen wij zo snel mogelijk beginnen met het verzamelen van uw bestelling. Kiest u voor bankoverschrijving, dan beginnen wij zodra wij het geld op onze rekening hebben staan.
Kunt u de versheid garanderen van mijn bestelling?
Jazeker!  Als de noten en pinda’s worden afgebakken worden ze (na een periode van afkoeling) zo snel mogelijk verpakt. Wij doen ons uiterste best om de door u gekozen producten zo goed mogelijk te verpakken.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Wij snappen dat u misschien iemand een cadeau wilt geven van onze site en dat het gelijk bij die persoon wordt afgeleverd of omdat u bijvoorbeeld overdag niet thuis bent. U kiest hiervoor bij "gegevens" in het bestelproces voor "gebruik een alternatief afleveradres". Vul hier de gegevens in van de "Ontvanger".
Ik kan sommige producten niet op jullie webshop vinden, die jullie wel verkopen in de winkel. Klopt dit?
Dit kan kloppen. Hoewel ons streven is om zoveel mogelijk producten zowel in de winkel als in onze webshop aan te bieden, kan het voorkomen dat sommige producten alleen in onze fysieke winkel te verkrijgen zijn. Neem gerust contact met ons via email of WhatsApp als u een product niet kunt vinden. Wij helpen u graag verder.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u uw bestelling wilt annuleren, laat dit ons zo snel mogelijk weten, zodat wij uw bestelling niet alsnog verzenden. U kunt dit het beste doen door ons te mailen of een berichtje te sturen via WhatsApp. Als wij de bestelling nog niet hebben verstuurd, krijgt u uw geld terug gestort op uw rekening.
Mijn kadopakket wijkt af van de foto????
Het kan voorkomen dat een kadopakket op detail afwijkt. Mocht een product niet op voorraad zijn dan zullen wij dit altijd vervangen voor een gelijkwaardig of beter product in uw kadopakket.
Kan ik via de webshop ook Piggy punten sparen?
Via onze webshop kunt u geen Piggy punten sparen.